"Åååhh, så Avslappnande... Ahhh.."

(Btw så hör jag grym musik från 107,5 i bakrunden.. PARTEY!)
Kalla mig tönt i väntan på den ultimata Jossans iPods Radiokanal. Indierock&pop, rave, myspop, low-fi, electro, R'n'b, 50's, house.. And so on. Jag har den bredaste musiksmak ni kan föreställa er. Jag kan bara citera min kusin:
"Jag lyssnar på allt som är bra"

Justdet! Lyssna på Radio Nord(?) mitt i natten så får ni ett mycket avslappnande ljud av fåglar, en lätt sommarbris och porlande vatten. Låter som ett sånt där band man lyssnade på på dagis.
Ska kolla upp den med "Du simmar nu med delfinerna, dom hoppar i det varma vattnet med dig på ryggen..."
Någon som kommer ihåg den?
Det är Nästan lite porrigt.. *he he he*

Nu MÅSTE jag gå och lägga mig, jag får dra mig själv härifrån.
BYE'S!

Kommentarer
Postat av: Pim

Juicy blir kåt av kvittrande fåglar och av att rida delfiner.

2009-01-01 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0