En åttas första betyg.. Hm.


Jag fick tillbaka mina terminsbetyg idag såklarty!
Tolv VG, två MVG, och ett G ( i matte..)
I Engelska fick jag bara VG(!?) trots att jag fick MVG på proven, och på de flesta diagnoserna. Jag är jätte-muntlig (haha) på lektionerna. Jag FATTAR inte hur hon kunde sätta VG!!! Och MVG på folk som är SÅ mycket sämre än mig. (Sorry...!)

Ja, jag antar att ni verkligen såg fram emot att ta del av en vilsen åttas terminsbetyg och dess klagovisor.
Vassegó, för all del!

/Juicy

PS.
Pappa sa att han hade hittat den perfekta julklappen till mig.
Jag frågade honom om det var boken "
Konsten att få MVG i alla ämnen".
Han skrattade och sa att den kan han köpa också.
DS.

Kommentarer
Postat av: fannnnnnnnnnnnnyyyyyyyy

den har min pappa redan kopt till mej haha

2008-12-21 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0