Svart.

Precis innan jag vaknade i morse frågade jag Pim i min dröm:
"Haha, Har du mensvärk Piiiim?!" och skrattade glatt.
Fyra sekunder senare vaknade jag upp till den riktiga världen, och hade sjukt ont i magen. Såklart.
Jag gick ner till köket och käkade en bamyl, och när jag skulle ställa ner mitt glas började det helt plötsligt svartna för mina ögon. Jag satte mig ner, inte fullt medveten om vad jag gjorde och hade en stark känsla av att jag skulle spy. Jag ropade på pappa, som kom rusande, och vid det här laget hörde jag knappt någonting. Jag var helt Lost och pappa ledde mig till soffan där han la mig ner och höll upp mina ben upp i luften. Sakta men säkert fick jag tillbaka synen, jag hade tydligen väldigt väldigt lågt blodtryck, och var tvungen att få blodet från benen till hjärnan. Sen hörde jag igen och mitt magont släppte.
Det var bland det äckligaste jag varit med om, jag har aldrig svimmat och nu så får jag en attack helt plötsligt. Om inte pappa hade varit där, vad fasen skulle jag ta mig till då?!
När jag blir stor ska jag gifta mig med en läkare. Det är bland det bästa man kan ha i huset, Haha. Min pappa drar tillbaka axlar och käkar som går ur led (hänt mig några gånger), Och ställer alla sorts diagnoser. När han sitter och kollar på House gissar han ofta rätt på vad som är fel med patienten. Näää, en läkare ska man bannemej ha.
Och när jag var liten och andra barn retade mig, sa jag att min pappa minsann skulle komma och skära av deras ben med motorsåg... Hahaha, Ungar!


Så, nu har jag skrutit klart om min pappa.
Pappa köpte dessutom en till laptop till denna familj iförrgår, så nu har vi totalt 4 laptops och ingen stationär.. Vi är flexibla familjen. Fast han köpte en PC, vilka jag har Grymma fördomar för.. PC's är helt gaaalet långsamma, tröga och omständiga att jag vill nypa dom jävlarna någonstans så fort den ska "Starta om datorn för att spara bilden".
That shit make me go crazy.
Fast jag har installerat Safari och iTunes så den är gaaanska bra nu...

Äsch, Godnatt mina vänner.
Imorgon är det ett Nytt År (JÄKLARNs vad tiden går!) som det står i kalendern.
För mig dock så slutar ett år vid sommarskolavslutningen och börjar när skolan börjar igen. Vilket liv.

Får se vad som händer imorgon, vi ska ha gäster, men jag smiter nog iväg..
Nu ska jag ta denna laptop upp till min säng och kolla på Mamma Mia. Igen.

Goodnighties,

Juicy

Reds.anm.: PIM VAR ÄR DU? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0