Hej alla !

Förlåt att jag varit borta ett tag nu hah, jag har varit hos linus och spelat tennis ! Det va gryyymmt :)

Linus har då blivit ett så kallat.. Golfproffs för sin ålder satt nu står han väl på ranchen och slår bollar och har inte tid för ´lilla mig. 

Orättvist..
Alla som jag känner ska ut och festa på nyår och jag hade 2 val:  åka till dalarna och fira där (i en vecka). Eller i stan hos min gudfader ( i 1 dag) hah. Nyår 08 kan suga min snopp.. Det är inte roligt, men vi har köpt raketer, så jag antar att det jämnar ut sig till slut. haha, va med min flickvänn igår, och hennes bästa kompis, råkade säga att hennes bästa vän va ful så nu får man ju skit för det då, men det var ju inte riktigt med flit satt i don give a fuck (: Kalla mej taskig men de är komplicerat, för igentligen va de inte just jag som kalla henne ful hah .

AJJA nu har jag ätit fööör mkt godis asso, har kanske gått upp.. 20 kilo (?) eller va säger ni? :)

Tack och hej macka. /Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0