Hej och hå, jag har medlidande med tomten..

Idag har varit.. Crazy. Stressigt och jävligt. Fast ganska kul också.
Min mobil har knäppat sig, Andy har terroriserat min mobil (säkert därför den inte funkar....!) och ringt varannan minut.
Imorse vaknade jag och märkte att jag var Hungrig. De senaste dagarna har vi lagat enkel mat, käkat på gatukök och igår åt jag en skål flingor till frukost och en macka med parmaskinka till middag. Och jag klarade mig på det... Sjukt. Då var det ganska obvious att jag vaknade hungrig... Anyway,
    Jag började min Hærliga dag med att göra varm choklad med vaniljsocker och dricka framför en film som gick på 4an klockan 9.. Den hette Air Bud. Den var bra. Den handlade om en liten kille som hittade en hund som kunde spela basket. Lagomt jobbigt för trötta hjärnceller... Haha.
Sen tog jag mig en dusch, och stressade ut genom dörren för att träffa Andy och CC i stan. Det var.. Trevligt! :-) Vi gick till Max och käkade (hallelujah...) och där var det en av stockholms knäppa, äckliga och läskiga fyllon som satt och pratade med Andy&CC. Jag trodde han sa "Jag är bög. Tyvärr"  till CC, och därför snackade han inte med mig. Haha!
Well, vi vandrade runt lite, sen var det goodbye till Andy som skulle tillbaka till Dalarö, och CC gick hem.
Ensam i stan en mörk decemberkväll. Fun.
Träffade min syster som lämnade lite pengar , och sen mötte jag upp henne och hennes kompis Hanna igen och julshoppade så det stod härliga till. Mamma önskade sig ett kastrullock(!?), Men det hade hon redan köpt..
    Och eftersom min käre storebror inte läser min blogg, köpte jag och syster en bok om Chuck Norris på Urban Outfitters. Wow.
    Imorgon fyller min lilla lillebror 7 år, och vi köpte det där typiska fritids/dagis-spelet musfällan som min syster senare valde att misstolka inne på BR bland alla barnen. Fyskäms! ;-)
    Till pappa köpte vi lite lakrits i brist på andra idéer.. Hm. Han önskar sig en elgitarr för sisådär 10000 kr.. Ehhh...
Sen irrade vi runt i säkert två timmar på BR och letade efter Darth Wader-kläder och Wall-E prylar... Jag hatar BR.
Sen höll vi på att däcka, så vi satte oss på 7-11 vid östra och åt gorbys piroger..
Jag har fortfarande a Long way to go när det gäller julklappar. Jag har fan hälften kvar...

Nu är jag hemma och tänkte göra lite knäck medan brorsan och hans kompis kollar på Blood Diamond och syster gullar med sin pojkvän.
Eh,
Bye
JUICY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0