Idag..

Jaa.. Idag har jag... Idag.... Ehhh...
Sjungit.
K U L . (Gud vad sarkastisk jag är)
Det hände några kul grejer idag.. Men ... Alltsååå... Jag kommer inte ihåg dem. Efter  8 timmars konstant sjungande är allt annat bara ludd i hjärnan.. Typ.


Och imorgon är det dags, Af's härligaste, jobbigaste och tröttaste dag:
Luciamorgonen.
I år blev det inget Luciatåg i Globen för att F*cking IDOL skulle vara där på våra rep tider.. BULLSHIT!
Globen var verkligen det bästa på hela året, Som någon elev kommenterade en inspelning av Veni Emmanuel i Globen;

"Det är konstigt, för varje gång jag ser det här klippet står jag på globengolvet och fryser om fötterna, känner stearinklibbet i händerna och känner hur otroligt närvarande livet är. Det spelar ingen roll att det är två år sedan jag stod där sist, åtta år sedan det här klippet spelades in, det är evigt, och känslan sitter fast. Mäktigt."

Kunde inte sagt det bättre själv. Ni som ser konserterna vet inte hur jäkla mycket jobb det är bakom allt, hur jäklarns kul vi som uppträder haft mellan pauserna och innan vi ska gå in på scen och hur mycket vi, eller iallafall jag, saknar Globen.
Fifan.

Nu ska jag stryka lucialinnet och fixa med kransen, gå och lägga mig och stiga upp halv sex imorgon och steka pannkakor.
Låter det frestande eller?
Tja, både och.


/ Nostalgiska Juicy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0