"I'll See You When I Get There.." - Coolio

Hey Folks!
Nu sitter jag här hemma, Helt Ensam. Syster hade sin pojkvän här igår till idag, och jag sitter och lodar i en fleecetröja framför Gossip Girl med en massa mackor. Fräscht Intryck!
GG är verkligen bra. I love it. Och det ryktades om att Blake Lively (Serena) och Leighton Meester (Blair) var ihop? Kan det stämma? Jag har försökt googla det, men inget kommer upp.. Hm.. Jag antar att det är taget ur luften då... :-)
Jag försöker få tag på min vän Moe som inte svarat på ett tag nu.. Om jag får tag på henne blir det nog lite julklapps-shopping, eftersom jag inte köpt en ända julklapp. Jag fick fina presenter av Elsa och Moa L igår, och då är det ju lite pinigt att inte ge något in return.. Ja ja.

Rubriken  är en asbra låt av Coolio bytheway, Lyssna på den!

Nu svarade MoeHoe, så jag ska göra mig färdig.
Vi ses ute i "jul"-myllret!
(Är det bara jag som tycker att det ser ut som vår, eller möjligtvis oktober ute nu?)

'Possy,
Juicy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0