J:

Pim, jag har ett liv. DÄRFÖR skriver jag bara ett inlägg.. Men du får gärna skriva flera.
Jag har dock fått klagomål på att Pim skriver för mycket text.. Ha ha.

Okej, idag har  jag verkligen inte haft något liv, anyway..
Jag har suttit och byggt ihop en robot min lillebror fick idag som kostade 3000 (!!!) kronor tillsammans med lillebror, storasyster och pojkvännen rickard. Just nu har jag tagit en paus eftersom jag fick total jävla RABIES på att vissa bitar och skruvar inte passar...
Och hela den plåt full med knäck jag gjorde för några timmar sen är slut. Knäck-maniacs som vi är.
Rickard sitter och spelar lite fint på en gitarr och nu ska vi strax käka.
Pasta med Röd pesto (soltorkade tomater)! Yummie.

BYE'S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0