JAG VILL BARA SKRIKA L O L I DITT ÖRA!

LOL LOL LOL.
Irriterad, sur, frusen, stressad, halvt utbränd.. Haha.
Jag fick tillbaka mitt kemiprov.. MVG. Kalas!
Inget är kul i min läbbiga skola just nu.. Rinkebyskolan hade varit bättre!
Någon rolig person har skapat en blogg som heter Af's Gossip Girl.. Två inlägg om vad personer gör på toaletten och vilka som är ihop.. Jag önskar att jag kommit på idén själv. Så jävla klockrena grejer där, tex:

"vart börjar vi? med vaktis? nej tack. vi börjar med .. några av skolans par.
Nicole & Pim. - jag har alltid tyckt att fjortisar (missförstå mig rätt) ska hålla ihop

make love not war. gamla flammor vi saknar
Wiliam & Klara. - ni kramas ju iallafall fortfarande.. "

Hahaha, Japp.
Nu ska jag gå och göra sista inlämnigarna för den här terminen. Heja heja, det ska nog gå bra!
Idag hade vi rep i Konserthuset.. Fett tråkigt.

Bye ...!
/Juicy


Kommentarer
Postat av: fannyy

men jooossan eftersom den gamla afgossipgirl försvann kan du väl göra en ny haha? :)

2008-12-09 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0