Juicy Gillar... Gamla kameror

Jag ÄLSKAR dem.
På höstlovet lärde jag mig fota med min mammas gamla Nikon när hela familjen var i Rom, och där slutade min facination för halv-taskiga digitalkameror som man bara trycker på en knapp och sen får ett ganska dåligt slutresultat, som man sedan lägger upp på Facebook.
Systemkameror har jag inget emot, visst är det bra att kunna fota hur mycket som helst tills det blir bra.. Men jag gillar att man knäpper av en eller två bilder (man vill ju inte slösa på film..!) och sen är det slumpen, eller om man så vill, ens skicklighet som avgör hur bra bilden blir. Sen blir det ju alltid en oklanderlig fotokvalitét också.
Frågan är bara;
Vilken av alla hundra olika kameror ska jag köpa?


                 
         

Jag har hittat en affär som säljer Polaroidkamera-film, till ett hyffsat pris. Yes!

Nu ska jag gå och kolla på Nobelmiddagen... Fniss.
Det blev föressten inga pannkakor.. Jag orkade inte. Så jag gör dem nog imorgon.. Om jag orkar.

Bye's ,
Juicy


Kommentarer
Postat av: Wawawiwa

Canon eos450D

2009-01-07 @ 16:01:42
Postat av: Juicy THE OWNER

Yeah, Jag är jävligt på den modellen nu alltså..!

2009-01-07 @ 20:13:13
URL: http://juicys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0