Juicy: Hej och hå..

Pim har gjort min blogg till en kebabtallrik.
Herrejävlar vad han skriver mycket och.. Eh, ja, han skriver ju om de stora viktiga ämnena i livet. He.he.he.
Nu ska Pims mentor kritisera lite..

Pims ordlista:

"puffpuff" :

Det mest korkade smeknamnet på cigg. Jag får hoppas på att det inte var Pim som kom på det...
Christ.

"biocashflooow"

Ordvalen. Är. Mästerliga.
Verkligen.
Hans vokabulär är i nivå med.. Oh well, det kan ni lista ut själva.

    Själv har jag precis kollat klart på Mission Impossible (något) och Sweet Home Alabama, som gick samtidigt, men jag kollade på dem paralellt, zappade mellan kanalerna under dom jävla reklampauserna... TV6 och TV4 till förbannelse (Ja, jag är en del av den härliga skaran som är välsignade med SkogsTv. Jag är inte ensam iallafall, Min vän Leo är med mig...)
Imorgon fyller min pappa femtioett, Och idag stod han i köket Hela dagen och lagade den godaste anka jag ätit i hela mitt liv ( jag har inte levt så länge då, men anyway..). Jag hör skrålande Abba-sång från min syrras rum där hon och hennes pojkvän kollar på Mamma Mia. Den är underbar, Hate to say I told you so, men man blir löjligt glad och upprymd när man kollar på den... :D

Hoppas Pim kan lugna ner sig lite grand nu, han verkar ha hur mycket som helst att skriva om. Hahaha.


Over and out,

Juicy

Kommentarer
Postat av: vilma

Svar till min blogg;

Juicy, den är SÅ to die for.

HAN är SÅ to die for.

men kom ihåg att han är MIN to die for ;)



xoxo moi

2008-12-29 @ 10:51:15
URL: http://vilmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0