Juicys Önskelista

Eftersom jag inte har några pengar,
så gör jag ingen julkalender för er läsare, a lá Kenza-som-lottar-ut-saker-för-hundratals-kronor,
Utan jag gör en Önskelista åt mig själv. Jag visar er det jag önskar mig. Smart?
Inte? Själviskt säger ni?
Mjo, det kan man kalla det. Ha!

1.

En sparbössa från FredFlare,
Med budskapet: "I'm savin' up for Plastic Surgery!"
Anledning:
Jag hade stora nojjor för min näsa förrut, jag har brutit den tre(3)(!!!) gånger, och den har blivit ganska sned och bred genom åren..
Då var jag fullt övertygad om att jag skulle göra en plastikoperation när jag blev 18.
Vi får se hur det blir med det...

Okej, det här var inte det första på min önskelista, men What the fuck..

Kommentarer
Postat av: CAAAAAAAAAAAAABBZIIIIIIEEEEEEEEEE

Dagens ungdom... Förr i tiden (när jag var ung) fick man välja mellan ett par strumpor eller ett "nytt" set med teflon stekpannor. Ibland när jag hade tur så hyvlade pappa mig med osthyveln istället för med hyveln. DET VAR SNÄLLT. Tänk på det imorrn.



KRAM,

CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBZIIIIIIIEEEEEEEEEEE :)

2008-12-24 @ 01:22:46
Postat av: Juicy

Du är ju för Lovely Caaab!

2008-12-24 @ 03:10:58
URL: http://juicys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0