Kära bloggare..

Jag har dragit på min en åkomma som kallas Pim.
Han är min kompis. Jag respekterar honom, Även fast han ibland är en obotlig åkomma med symptom liknande en fjortis'. Hoppas att ni också respekterar honom för den han är.
Jag har bjudit in honom att gästblogga här, på obestämd tid. Och vi får ju hoppas på att det blir bra.

Så nu kan ni ju vänta er en färdigstöpt Jedi-riddare när Mastern' Juicy är färdig med honom!

Välkommen för all del,
 över till Pim.


Pim och Min vän Leo
aka ManLove
Pim visar alltid sina bästa sidor på bild, det är därför alla tycker om honom.

Pim tycker också om att göra bort sig framför kameran för att verka "mänsklig" och inte som den A-kändisen han är.


Hoppsan, där är Pim igen. Och jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0