kritik av Juicy.

Hah, ärligt talat fattar jag ingenting av de vokabulära som Juicy skriver så fint. Eller det var något med vokab iallfall.
Jag vaknade precis, klockan är 12. Dethär var faktiskt första gången som mamma inte väckte mig innan klockan 9 på en vardag. Tack mamma !
      William ville att jag skulle fälja med honom till mellandagsrean idag om Klara inte nappade. Så just nu sitter jag och väntar på att william ska ringa, jag väntar i ungifär.. 1 timme till, sen orkar jag inte mer, så, Hurry Up.

Jag har fastnat för en rätt bra och rolig låt idag, den heter "No women, No cry". Lite av texten stämmer faktiskt men jag tror att jag skulle gråta mer om det inte fanns några kvinnor.

Hoppas det var lagom med text denhär gången Juicy. Nu ska jag sätta mig och läsa en ordbok.. Det kan jag behöva..

Puss

Kommentarer
Postat av: inez

snygg blogg ! Kolla in http://inezochamanda.blogg.se och säg vad du tycker om dte krav Miley Cyrus har på sin månadspeng

2008-12-29 @ 13:06:22
URL: http://inezochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0