Mjaaaoo?

Jag är så Trött. T R Ö Ö Ö Ö Ö Ö T T !!!!
Nyss hemkommen från skolan där vi hade boxning med Ponei sista lektionen, as tufft! Nu känner man sig som en Rocky med träningsvärk (ha.ha).
Jag och Sarah kom på idag att vi skulle gå och klippa oss, impuls-klippning liksom. Men är man bangare så är man, så jag skippade det. Jag visste för bövelen inte hur jag skulle klippa mig. Sarus kom fram till att kom skulle "klippa mittbena", alltså forma frippan för en mittbena så att säga. Najs!
Den lilla uslingen åker till The Big Apple imorgon och sen vidare till Florida.. Usch och fy vad jag är avundsjuk!
Kommer Sakna dig Saring-Raring!
På SO'n fick jag VG i alla SO-ämnen, och på andra So lektionen hade vi Musik-Quiz med 80-tals tema med Per Granath. Sjukt kul! Jag kunde nästan allt, pga min storebrors 80-tals musikintresse.. Pet Shop Boys, The Police, A-ha, Phil Collins osv... NÄÄS!

Och inatt spydde min lillebror ner hela ovanvåningen (Japp, det där ville ni verkligen höra. Önskas med detaljer?), så mycket sömn blev det ju inte.. Han är sjuk Hela Tiden. Han har dragit på sig varenda version av vinterkräksjukan nu, jag svär.. Jag blir dock aldrig magsjuk (ta i trä..). Good for me!

Annars har vi städat den OTROLIGT SKABBIGA HEMKUNSKAPSSALEN! Har vår skola, "Sveriges bästa skola" (Eller inte...), inte råd med städare????! Mja, inte något vidare kul. Bara äckligt. Ah.

Igår var jag hos moster Tina och hennes pojkvän Niclas och firade hennes födelsedag med lite tårta, Very Najs.

På fredag kommer Andy-Pandy till Sverige, och på fredag ska jag på The Magic Numbers' konsert!! N*Ä*J*S

Magic Numbers är två syskonpar. Vackra är dom inte, men Svinbra är dom!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. Ehm..
Tja, jag återkommer.

Hej!
/Juicy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0