Onödiga fakta: Den ultimata drogen

(OBS! Prova INTE det här hemma!)

Jag lärde mig nyss något nytt.
Jag lärde mig lite om drogen Adrenokrom, den Ultimata drogen som man blir "högre än hög" av.
I sin renaste form måste den utvinnas från en människas binjure, som producerar hormonerna adrenalin och kortisol (livsviktiga), och detta innebär döden för offret.
Man får alltså en enorm kick av extra adrenalin från en annan människa.
Kanske inget för mig, jag har redan ett klart överskott av adrenalin (om man nu kan ha det..).
Om jag inte vill bli typ... Hulken eller nån.

Som sagt, prova Inte det här hemma. No Jackass.

Ni har just lärt er något nytt av
Allvetaren och mångkonstnären
Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0