Pims första mästerverk.

Hej alla!  jag heter Pim är 14 år och går i Juicy's klass, jag är runt 1.75 lång och har brunt hår. moaha. Jag ska iallafall blogga som fan för min mamma säger att de är bra att blogga.. Och, jag ser ju upp till mina föräldrar och respekterar dom över allt annat ! så, det fanns inte mkt att göra förutom att tigga till sig Juicy's lösenord. Jag ska göra allt jag kan för att driva denna blogg frammåt, och det är inte särskilt svårt eftersom jag har en rääätt bra lärare, som säger att jag HEDERSBLOGGAR *stolt*.

Min dag har varit rätt bra, igår åkte jag till stan mötte min pappa som va skitstolt för han köpt ett par REPLAY jeans som han tyckte var sååå fina. Han var tillochmed så glad att han köpte en ny mobil åt mig. W3- nånting typ W330i eller nått lägger upp bild på den senare. Mobilen suger dase enligt dom flesta (Kalle, Johan och Evelina) för den är sköör. Men det gör ju inget eftersom jag är så rädd om mina saker.. särskilt mobiler.. eller..?

Senare samma dag åkte jag till nicole (min flickvänn) vi hade roligt.. Tror att jag åt väldigt för mkt godis och glass den dan. Det var MINDRE roligt nu efteråt. Det var första gången jag träffade hennes mamma, hon var snäll och hette Elizabeth (som cicans mamma, hoho). vi somnade runt kl 3 tror jag.

Jag vaknade klockan halv 2 av att det var tyst.. Jag är inte särskilt normal men när man har hafft småbarn hela sitt liv och nu har man ju 5 syskon då vaknar man inte när det låter, då vaknar man när det är tyst. Det kan vara bra ibland och dåligt ibland. Det är väl 50-50 lixooom. När vi hade vaknat, ätit frukost och Nicole hade sminkat sig (som tar 100 år) gick vi ner till sundbybergs tunnelbane station. jag var tvungen att åka från sundbyberg till mormor i vallentuna (1,5-2tim) vara där och säga hej och sedan åka till åkerberga från vallentuna (1tim) innan klockan 6 och klockan var 3 när vi var i sundbyberg. Nicole åkte tuben med mig till Fridhemsplan där hon skulle träffa Rebecca (?) den där Rebecca ville iallafall att jag INTE skulle följa med så.. MenMen life goes on ;)

Nu är jag hemma och har ätit.. nånting som hette fotknöl tror jag (?) med mammas berömda potatisgrattäng.. Det var SKITGOTT! Jag får egentligen inte avslöjja den hemliga ingredienssen meeeen efter som alla som läser denna blogg är så söta så måste jag ju.. den hemliga ingrediensen är : Mer grädde.   Haha, lustigt va? Och jag och min mamma tycker vi är tjocka (undra varför). Snart är det efterätt på det också.. haha. Jag hoppas jag får gå ut imorgon, min mamma kom ju på mej med att vara beroende av nikotin så det blev lite knas där runt jul menmen hah.

Jag åt precis veckans efterätt, den bestod av : Glass med choklas strössel hand plockade jordgubbar nougatsås och 1 rad mjölkchoklad :) Det var också SKITGOTT! :D

Nu tycker jag att jag har skrivit rätt så mycket och det är ju bara mitt första inlägg så, nu ska jag gå. Lägger upp några bilder på mig och min telefon hah, Alla bilder är inte seriösa så ta det inte fel. puss / Pim




                                                                              Smått seriös bild då, denna incident hände på julafton med alice.

Kommentarer
Postat av: Knegoff

Haha . Du påstår att jag e töntig som bloggar? :D Aja, bästa bilden från julafton ^^<3

2008-12-28 @ 20:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0