Tinnitus, yngst, och Euforiskt. THE MAGIC NUMBERS!

The Magic FREKKIN' Numbers!!!!!!! JAG ÄLSKAR DEM!
D
eras konsert på fredagen (som vi egentligen skulle gått på) blev försenad, pga att sångaren hade tappat bort sitt pass precis innan han skulle boarda, så han var tvungen att fixa ett nytt och han "Freaked out" som han själv beskrev det.. Konserten skulle isåfall börjat klockan 1 (på natten..) så vi skippade det och åkte hem. Jag var ganska nervös efter att vi fått reda på att det var 18-års gräns , och man kunde inte komma in hur många myndiga eller målsmän man hade med sig...
Jag dressade upp mig till tänderna den kvällen, förgäves. Istället blev jag SJUK. Jag är jätte snuvig och nyser hela tiden nu.. Jag som Aldrig brukar vara sjuk.
       I vilket fall, dom bokade om konserten, klockan 6 dagen efter (igår då). Jag hade rusat runt på stan och köpt mockaband, kedjor, berlocker, lås och andra smyckesgrejer, handlade på Pärlehuset på Tegnérgatan 14 och Pärlshoppen i Sturegallerian, som skulle bli presenter till Mamma, storasyster, moster och mormor. Och det gick totalt på 250 spänn!! Sjukt Gött alltså.
(Pillade senare ihop dem till ruskigt snygga armband, jag lägger upp bilderna senare så ni får se.. )
    Och Självklart glömde jag bort tiden, jag skulle åkt hem och dressat upp mig till tänderna igen för att komma in, men det hann jag inte. Halvt osminkad och ganska lodig kom jag till Hornstull Strand (fd. Street).. Och jag kom in. Jag kan garantera att jag var Yngst på hela konserten. Men ingen verkade ha något emot det, inte vakterna eller någon annan reagerade.. Jag har iofs fått höra halva mitt liv att jag ser äldre ut än vad jag är.. Hehehehe.
Och själva konserten var självklart Grymm. Dom gör en såndär myspysig stämning i hela stället, Och man står bara och gungar och nynnar med... Ahhh! Idag hade jag dock en smärre tinnitus... Ohwell, det var värt det.
I slutet av konserten kastade dom ut godis i publiken, haha!
LYSSNA PÅ DEM GODDAMNIT, ANNARS MISSAR NI NÅGOT RIKTIGT, RIKTIGT BRA!

Shit, om tre dagar är det Julafton.. Haha. Det känns inte som det, Ingen julkänsla alls har infunnit sig hos mig.
Nix, non, niet.

Arrrrgggh,
Nu ska jag missbruka lite nässprey,
Cyou
<3

Kommentarer
Postat av: Marielle

Har du lust att svara på dagens kluring och ha chansen att vinna julklappar till ett värde av hundratals kronor? :-)

2008-12-21 @ 19:47:44
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0