Tjohej vad jag har tappat lusten att blogga...

UPDATE 16/12-08: Hela texten som stod här har jag tagit bort för att skydda mig själv. Jag kan säga så mycket som att jag hatar min skola. Och för att få mindre trubbel för min egen del med den sjuka skolledningen inblandad, så  skriver jag inte vilken skola jag går i. Den är för dålig för att nämnas.

Jahapp, det var väll det jag ville få sagt idag mina vänner.

Annars har jag lucia-repat i Adolf Fredriks Kyrka till den 12 december (Klockan 08:00 på morgonen.. Välkomna.. Snark.), argumenterat, smidit roliga planer med Läouw, skrattat och fnittrat i kyrkan, varit en Bitterfitta och insett att jag saknar sommaren. Grymt mycket. Lyssnat lite på Broder Daniel och letat polaroidkameror..
Hur coolt är det inte att printa ut bilden precis när man tar den, och sen att den ligger i en skokartong istället för att ligga inne på facebook.. Okej, det är inte så pjåkigt det heller. Men jag gillar när man kan ta på saker, får dem i handen.. Misstolka inte det där nu...



Vilken jävla åsiktsmaskin jag är. Nu ska jag försöka få prao på DN's kultursidor.. Debatt hade passat mig bättre, haha.

PÜSSAR
/Juicy

"Välkommen till min verklighet.. Välkommen för all del!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0