Trött och sliten.

Hej Pim är här igen, ni kanske tycker att jag börjar bli lite jobbig nu eftersom juicy är så bra på att skriva och så kommer lilla jag lixom tror han är nått. Menmen , ni får stå ut med mej om ni vill läsa Juicy's lixom !

Nu är jag rätt trött och sliten efter ALLT bloggande idag bah WAOOOOO. Jag hatade bloggar förr OCH dagböcker, men märkte de va rätt kul ju. hah. Dagböcker hatar jag fortfarande för de e jobbit att skriva och man får ont i handen lixom :S men de e rätt chili att blogga.

Jag var nyss ute och sprang med niklas (min låtsaspappa) de va menat att bli 1 mil men mitt knä hoppade ur led för 3 veckor sen och jag e fortfarande lite på rehab så de blev bah 7.5km men de va skönt att få komma ut och springa lite det var länge sen. vi höll ett rätt bra tempo tycker jag, kom in på 32 min med Niklas flåsande i nacken på mej. Ärligt talat va jag tvungen att vänta på honom några gånger *stolt* menmen.

Jag börjat få sämre syn ! ..igen.
Jag har börjt märka på sistonde att mina linser inte funkar som dom ska riktigt.. jag ser lixom inte.. hah. Och endå har jag redan synfel 2.75 och om jag börjar få ännu sämre syn så kommer jag inte kunna se ett piss och det finns inte hur starka linser som helst heller, och jag vägrar ha glasögon därmedBASTU! Ni borde se mig i glasögon feresten haha. Eller, nej det borde ni inte.

Jag hade iallafall abra loggat in här för att jag tänkte berätta lite om vad jag fick i julklapp om det går bra ? :)

Först va vi hos min pappa på själva julafton. då va vi bara familjen tills klockan 6 då kom Alice (14år) Magnus (35 .. typ. även kallad MagSnus) Fanny (30.. typ) de va roligt. FÖRLÅT men i år SPELADE VI IN Kalle Anka. Jag vet att de typ är emot lagen och allt men vi ville kolla Kalle Anka med MagSnus familj och dom kom kl 6 så det fanns inte mycket att göra haha. de första vi gjorde va att äta, vi åt och åt och åt och åt, de va skitgott haha. Sen öppnade vi presenter!

Först fick jag:

400kr av farmor (dagen innan), tack så mkt. $$$

500kr av sussie och pappa, tack så mkt. $$$

2 v-ringade t shirts av sussies föräldrar, tack så mkt.

En IpodDock typ. Den har väckar klocka, radio, och man kan koppla in Ipoden och lyssna direkt i den. Det roliga var att den va skitstor.

(IpodDock)

Sen fick jag 500 kr till av mamma, tack så mkt. $$$
Sen fick jag lite godis och krimskrams som man kan få vettni.

Dagen efter åkte jag till täby centrum och skulle shoppa på mellandagsrean. Meeeeen det var tyvärr inte öppet så jag åkte hem till mamma.

hemma hos mamma fick jag:

En snowboardjacka de va en warp jacka inte särskilt dyr som Juicys plånbok precis men de funkar för mig när man bara ska åka knarkarbräda.

3 st biokort sammanlagt blev de 500kr på bio, tack så mkt alla som gav mig dom. $$$ (biocashflooow)

Sen fick jag inte så mkt mer värt att nämna, lite kläder osv. men senare kanske.. 4 dar senare, skulle jag åka till Nicole. Då sa farsan att jag skulle möta honom i stan, då fick jag en ny mobil!

Denna jul var perfekt enligt mig, trots allt, det är tanken som räknas ajjt?

Det var allt för Pim Gibsson Eriksson från 6e månen, nu är klockan 11 och jag ska sova. Klart slut. Puss&godnatt önskar Tomten.

Kommentarer
Postat av: vilma

hah, juicy, du MÅSTE låta Pim fortsätta skriva ju! :)

härmed utnämner jag din (er?) blogg till VILMA'S FAVORITBLOGG ÅR 2008!! grattis!

ni vinner en kram och en påse med luft! yaaaay!



:D :D :D :D

2008-12-29 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0