"Tröttare kan ingen vara... nana nanaa"

Att sjunga hela dagarna tar på krafterna. Minst sagt. Alla som har erfarenheter från skolans luciatåg och dess rep (tips: det är en ganska känd skola...), förstår mig.
Ska jag förklara hur det är?
Nää, det tar för mycket på krafterna på både dig och mig.. Haha.
Idag har vi repat med två sjuor och två sexor, som var hyffsat usla. Milt sagt... Vi är bäst. 8e och 8f. Faktiskt. Ska vi slå vad?
Sen satt jag och Leo och drack varmchoklad och åt bakelser med allas våran bussgubbe Kalle. Är han inte härlig som bjuder oss på än det ena än det andra? Frågan är hur han har råd...? Gulligt iallafall.
Sen vart det stopp på alla håll och kanter i tunnelbana och busstrafiken så jag och L tog oss en liten promenix från Odenplan till Östra. I regnet. Svinkallt. Men trevligt, för all del.

N
u sitter jag och lyssnar på Buddy Holly's "Every day", den låten som är i med i minst 3 reklamer på TV nu.. :)
"Every day it's getting closer, going faster than a rollercoaster.." Na na naaaa...


Nu ska jag springa till affären för att köpa tomater, grädde och mozzarella och sen ska jag göra PANN(G)KAKOR
(Jag ska inte ha tomater och mozzarella i pannkakorna, det ska jag ha till varma mackor...)

Au Revoir ma petite cheries!
/ Juicy

Update:
Dagens tanke går till Pim som sitter hemma med ett knä som dragits ur led och inte går att dra tillbaka. Han får inte vara med på konserterna, vilket gör en lite avis.. Fast lite synd också.
May the force be with you, Pim.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0