Undra om...

HejHej Pim är här igen haha.
Nu har jag äntligen kommit ut ur mitt hus och eftersom Klara nappade på William åkte jag inte till stan. Istället åkte jag till erikslund till min pappa och träffade Linus, min kära broder. Vi cyklade till tennishallen och spelade.. brännboll (?) hah, de känndes som brännboll iaf. Både Linus och jag klagade på att planen var för liten. Bad. Sedan åkte jag hem till pappa, han står nere i köket just nu och lagar mat som jag kräver maha. Medans sitter jag på övervåningen och skriver till er och gottar i mej en paradis ask. Jag tror inte jag får äta den, men skiten får jag ta sedan. Jag känner mig väldigt tjock med tanke på att Linus har ätit 1 tomat idag ! Men jag är ju lite biffigare en dendära lilla grejjen (som är längre än mig) så de är nog chili. Idag ska jag sova hos linus maha, för pappa ska bort av någon andledning. Det ska bli as kul och ingen av er får följa med för Linus säger att vi ska ha mysig själva. Hah! Fasst först ska vi ut och träffa nån tjej som intresserar Linus, du vet vem du är, känn dej speciell.

En grejj jag undrar.
Är det fel att skriva 2 inlägg om dagen? För jag har nämligen märkt att Juicy skriver nästan bara 1 om dagen så jag bara undrade.. Men jag tycker att det inte ska vara någe fel med det (?) Iallafall om man skriver korta ! :)

Nu ska jag äta mat, och jag har Linus utanför som kastar småsten på mitt fönster, (hade tänkt sticka ut huvudet och sjunga en truddelutt för honom senare) sååå, klart slut & over and out ! /Pim

   Jag laddar upp den här för jag att jag ett stor fan av Blåa Elefanter.

Kommentarer
Postat av: -

haha jag känner mig speciell pim (:

2008-12-29 @ 19:29:37
Postat av: vilma

HAHAHAHAH blåa elefanter e najs! :D

2008-12-30 @ 18:55:18
Postat av: Anonym

Gott nytt år! :)

2008-12-30 @ 18:57:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: victor

Hej, Skriv under min lilla petition om åldrandet där jag vill ha 1000 underskrifter :)

Du kan göra skillnad! Hjälp vetenskapen besegra åldrandet,annars besegrar åldrandet oss själva!



http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

2008-12-30 @ 19:07:02
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0