"Bend over, Pleeazzze..."

Jag gör det här för att knäcka Pim. Enbart därför.

I den Härliga Ärlighetens Namn:

Vad heter du i förnamn ?;
Josefine

Tror du på nåt övernaturligt?;
Kanske det.

Röker ni ?;
När Pim bjuder. Annars inte. Och Pim kommer börja igen, be sure.

Har ni flickvän/pojkvän?;
Nej

Dricker ni mjölk?;
Aldrig. Jag HATAR mjölk.

Har du ett motto du lever efter?;
Försöker göra grejer som jag vet att jag kommer ångra om jag Inte gör dem... Eh.

Har ni bra relation till era föräldrar ?;
Average.

Har ni nån gång varit deprimerade?:
Jo minsann, men det gick över :-)

Har ni blivit behandlade som skit av en vän?;
Jaa. Och jag är ganska bra på att behandla andra som skit också. Jag är jävligt bra på det.. Men då ska man förtjäna det också.

Har du bra självförtroende?;
Jag ska inte ljuga: Jaa..

Älskar ni livet ?;
Det kunde varit bättre. Men det kunde också varit sämre...

Har ni varit fruktansvärt kära i någon gång? Isånnafall vem?:
Jaa, det var i Andy sommaren 2006. (Haha, jag vet att du läser det här...!)

Vad ska du göra idag?;
Kolla på en dansk film (!)

Mobiltelefonen betyder för er;
Den är najs.

Är du oskuld ?:
Personligt.
(Nu var jag inte ärlig..)

Du kommer från?:
Täby. "Rötter" i Danmark (pappa är dansk). Jag och Pim är också antagligen släkt (Båda heter Erikson i efternamn..)

Vad har ni för Stjärntecken:
Jag är stenbock, Pim är tvilling.

Familj :
Jag har sagt det några gånger förrut...
Mamma, Pappa, Storasyster 18, Storebror 16 och lillebror 7.


Ögonfärg;
Grönbruna

Längd:
1.62

Vikt:
Den varierar! :D

Skostorlek:
39

Gillar ni godis?:
Abstinens. Ungefär som pims rökberoende.

Favoritdag:
Fredag?

Skriver du dagbok?:
Rise and fall. Det var inte riktigt min grej.

Är du full ofta ?:
Every now and then, yes.

Vad ville du bli när du var liten?:
Säkert artist.. Nej, jag ville bli advokat.

Är du kär?:
Nej.. OKEJ DÅ, lite.

Vad är du allergisk mot?;
PIM, fjortisar, slemmiga saker. Jag tål det inte.

Har du bra kondition?;
Hell no.

Din största last?:
Jag säger allt jag tycker och tänker. Så fort jag tycker något är ren skit, så säger jag det med adrenalinet pumpandes. Jag är adrenalinmissbrukare, Och jag har fått betala för det, BIG time..

Vem krossade ditt hjärta:
Jag själv . Jag har lyckats sabba det för mig själv för många gånger. Gooood Job!

Vad heter du i mellannamn?;
Henrietta Isolde

Finns det någon som vet allt om dig?;
Min familj

Vem saknar du just nu ? :
Lotta, Leouw, Löken, Mathilda.. Eh, många.

Sagt att du älskar någon idag ?:
Nej. Jag är dålig på att sprida kärlek :-)

Vad gillar du för Killar ? :
Riktigt långa brunetter.. Med självironi.

Har du en bästa vän eller flera ? :
Jaa, 2 riktiga. Sen har jag några fler som jag alltid kan lita på och snacka med, fast vi inte är jättetighta... Äh.

Vad heter din pappa ?:
Martin

Är du ofta ärlig ? :
Över-Ärlig.

Tycker du om senap?:
Nej FYFAN, Senap är äckligt.

Finns det något du saknar i livet som du inte riktigt tycker du fick uppleva ?:
The one and only. Han saknas ju.

Har du kysst/pussat någon av samma kön?:
Yes

Har du dansat naken någon gång?
Jamen det har väll alla!

Vad är det mest onödiga som finns?:
Playahead.
Putin skulle jag säga är ganska onödig han också.

Söker efter..?:
Evig lycka, en grabb som bjuder på sig själv och en kamera.

Varför FAN gör du det här?!:
För att jag har lika mycket liv som Pim.



Jag hatar mig själv för att jag gjorde det här... Men.. Jag får leva med det.
Hejdå på er kära läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0