Varför har vi rosa rubriker?

Hejhej igen Pim e här :)
Nu har jag precis storstädat mitt rum, de blev skiiiitfiiint, jag fick lite flashbacks från min nörd tid när jag rota igenom mina saker :O Såå.. Är de nån som vill köpa typ 50 nr med manga böcker ? hah :) När jag städade mitt rum fyllde jag 2 flyttkartonger med saker jag inte ville ha och behöll detta : hantlar (de måste man ju ha.. man är ju MAN) hah. en dubbel CD med queen, och 3 religonsböcker som jag hittade skräpande + en mattebok och en markoolio autograf hah. Ungifär ALLT annat slängde jag eller så ska jag sälja dom på blocket.

På sista tiden (cirkus 1 timme) har jag hunnit städa mitt rum och äta pepparkakshuset läsa för David (min bror) och pratat med alice ! Det var skiiitkul och jag är bara BÄST :D

Jag och Alice gjorde en plan. Jag och Alice ska rymma till åland ta med vattenpipa och 40 pack puffpuff (för dom som inte vet vad puffpuff är måste dom vara idioter) skaffa falskt lägg och köpa dricka på ålandsbåten i tax-freen. sen ska vi antagligen supa i en vecka. Sen ska vi åka hem och låtsas som ingenting har hänt! hah, och ingen får följa med! (hehe om mamma läser detta så är det självklart bara på skojj hehe).

Ni kanske undrar varför jag har en sådan rolig rubrik ? Jo jag har tänkt på en sak. Josefine.. varför har vi rosa rubriker? jag menar.. Jag tycker rosa är fint och så. Men dom som kollar in våran blogg, dom måste tro att vi e grisar elle nått för grisar är ju rosa lixom och.. Det känns inte bra! Skulle vi inte kunna ändra så JAG har typ gröna rubriker och DU har rosa.. då vet man lixom vem som skriver oxå. (A)

Och en annan grejj som inte känns bra är.. JOSEFINE VAFAN E DE DÄR FÖR BILDER DU HAR LAGT UPP PÅ MEJ LIXOM?! *jättesur* Bara så alla vet ser jag itne riktigt ut sådär haha. Jag kan lägga upp lite bilder på mej så småningom! Men jag lägger bara upp bilder på mej om ni börjar kommentera mina inlägg vafan jag blir ju ledsen *jätteledsen*

Man har ju fårr lite klagamål av min lärare här på den 6e månen. Jag skriver tydligen lite för opersonligt och odetaljerat !Så nu ska ni få veta lite om mej! Jag tänkte göra en lista! Det ska bli roligt och en spännande upplevelse, kanske en erfaranhet för livet vem vet?

Vad heter du i förnamn ?;
Pim

Tror du på nåt övernaturligt?;
Min mamma säger att hon kan flytta på kakburken utan att resa sig ur soffan.. Men jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

Röker ni ?;
Har precis slutat! :D

Har ni flickvän/pojkvän?;
Ja, jag älskar henne

Dricker ni mjölk?;
1 Pack om dan MINST.

Har du ett motto du lever efter?;
Man har bara 1 chans.. Dör man en gång så är man död.

Har ni bra relation till era föräldrar ?;
Aja fö fan.

Har ni nån gång varit deprimerade?:
Lite,

Har ni blivit behandlade som skit av en vän?; 
Ja men om nån behandlar mej som skit behandlar jag dom som skit satt. Det gills inte ;)

Har du bra självförtroende?;
Nej inte alls.

Älskar ni livet ?;
Alltid.

Har ni varit fruktansvärt kära i någon gång?Isånnafall vem?;
Jag är fruktansvärt kär just nu, i min flickvän dumass?

Vad ska du göra idag?;
Ska springa en mil med Niklas nu.

Mobiltelefonen betyder för er;
Jag dör för min telefon.

Är du oskuld ?;
Nej.

Du kommer från?:
BB.

Vad har ni för Stjärntecken:
Jag är tvilling hoho.

Familj :
5 syskon.

Ögonfärg;
MörkBruna.

Längd:
1.75

Vikt:
Lika mycket som en av lådorna på vinden ungifär.

Skostorlek:
43.

Gillar ni godis?:
Godis är gott.

Favoritdag:
Fars dag..

Skriver du dagbok? : 
Hah a där skriver jag ner hur jag känner om alla tjejer jag har varit med och alla filmsjärnor jag tycker e snygga och allas kläder och sådant!    Nej jävla idiot -.-
 
Är du full ofta ? ;
Asso, jag super mig aldrig full, jag blir ENDAST lullig *duktig*

Vad ville du bli när du var liten?:
Pappa.

Är du kär?:
Jajjamensan.

Vad är du allergisk mot?;
Domdära små blommorna vid lyktstolparna och DEJ.

Har du bra kondition?;
Hah man har ju slutat puffpuffa meen de sitter i vettu.

När grät du senast?;
Mina tårar har tigit slut maha.

Vem krossade ditt hjärta:
Min ex. låtsaspappa.

Vad heter du i mellannamn?;
Pim Gibson Eriksson.

finns det någon som vet allt om dig?;
Farsan <3

Vem saknar du just nu ? :
Nicole.

Sagt att du älskar någon idag ?:
Japp.

Vad gillar du för Tjejer ? : 
Oftast korta brunetter, men det finns undantag.

Har du en bästavän eller flera ? : I
Typ 3 st kanske.

Vad heter din pappa ?: ^
Robert.

Är du ofta ärlig ? :
Alltid.

Har du några husdjur ? :
5 syskon sa jag ju.

Finns det något du saknar i livet som du inte riktigt tycker du fick uppleva ?:
En riktig familj.

Känner du någon som försökt ta självmord ?;
Hah, jag känner några som lyckats rätt bra med det oxå.

Har du sagt att du ska ta självmord någon gång?;
Nepp.

Isånnafall, tänker du det ?:
Jag sa ju nej idiot huvve -.-

Haha japp då vet ni lite mer om mej :) Lite roliga grejjer att veta haha. Meeen nu ska jag ut och springa! Kanske skriver mer senare ! Puss / Pim



Jag lade upp denhära bilden för dom hära kattiga katterna e bara föör sköna asso.

Kommentarer
Postat av: vilma

YAY PIM GO FOR IT! :D

haha jag tycker du e aaaaasbra på att blogga :D

2008-12-29 @ 10:47:31
Postat av: Pim

Hihi tack :$

2008-12-29 @ 13:01:24
Postat av: Anonym

'' vad gillar du för tjejer?; oftas korta brunetter, men det finns undantag '' - mahaha jag dör :'D <3

2008-12-29 @ 20:28:46
Postat av: Alice

FISKA GETTER OCKSÅ !!!

2008-12-30 @ 00:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0