"Yesterday... All my trouble seemed so far away.."

Well, not really. Jag har kommit fram till att jag Alltid är orolig över något, att det alltid är något jag funderar över eller oroar mig för.. Kanske som en biverkning av mitt uppskjutar-syndrom. Jaa, det finns ett sånt.
 Det är när man skjuter upp  minsta lilla sak och tycker att det kommer ordna sig, att man kan göra det imorgon. Att man har ett ganska slappt synsätt på allting.. Om någon neurolog skulle undersöka mig skulle han/hon kunna fastställa att jag har det syndromet. Verkligen. Jag hittar inte namnet för det, men det kommer...

    Igår åkte jag in till stan och träffade Matilda och Moe på Götgatan (Som förövrigt borde nomineras till Sveriges bästa gata, I Love It!) där dom två stod inne på American Apparel och provade bikinis (Matilda ska till Marocko och Moe till Florida....Hmpf). Sen seglade vi fram och tillbaka på den välsignade gatan, kollade i alla affärer som finns, kletade på smink på händerna (jag iallafall), och hade det trävligt. Sen dumpade vi Matilda vid tunnelbanan,  och gick till Donken vid medis.
    Spotted på Donken:
Den snygga killen i Livet Enligt Rosa (Freddy? Wille?)! Han sjöng en liten luciasång också, Fint. Förövrigt antar jag att han Hatar att bli nämnd som "Killen i livet enligt Rosa".. Haha. Han har varit med i någon kriminalserie på 1an också. :-)

    Efter det skulle vi gå till tunnelbanan, men kom på att vi skulle gå in på Stadsmuseet. ODD? Yes. Det var ganska kul faktiskt, dom har öppet till kl 20 på torsdagar. Det var dock väldigt tomt där, bortsett från några pensionärer som hängde vid utställningen om Slussen-förslagen (slussen ska ju byggas om). Så vi var lite skrajsna. Och runt i hela museet hade dom instalerat rörelsedektektorer, när man gick förbi en kyrkoklocka så började den slå, eller när man tittade in genom ett galler var det en person som sa "Kom, Kom! Var inte rädd!". Detta gjorde att vi freakade ut Totalt. Vi började skrika inne på ett museeum, och jag drog min arm ur led för att jag blev rädd, Haha.
Ja, sen så åkte vi hem. :-)

    Och idag så planerar jag att inte göra någonting alls. På dagen alltså.
För på kvällen ska jag på   T H E    M A G I C    N U M B E R S    S P E L N I N G ! !
Så jävla gött.. !
Och nu är Andy på väg till Sverige, ska träffa honom på måndag, Förhoppningsvis med några VG31are också.

Laters,
Juicy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0