YULE-LOV

Tjohej, nu har jag Jullov.
Någon annan som slutat lika tidigt också? Fyfan vad gött alltså, nu är det slappt i tre veckor. NÄJS!
Idag kom vi till kyrkan, lyssnade på två lika OINTRESSANTA tal. Den andre som höll tal, poängterade att denne brukade prata för mycket.. Eller snarare lovorda oss för mycket.. Eh, ja, och denne person har SÅ RÄTT om sig själv. Grattis!
Denne person stod nu inte i tre veckor och pratade, utan höll det Aningen mer kortfattat. Det tog bara en halv vecka eller så. Jag antar att det inte är bara jag som kan lära sig av sina "misstag". Ha. ha. ha.
(Du vet vem du är, om ni fortfarande stalkar min blogg..)

Sen gick Jag, Elsa, Anna och Hannah till Espresso House på Sveavägen och drack varm choklad och åt mackor,

Läo och Vindar kom förbi och gav oss det senaste skvallret;
Gusten, Viktor & C:O hade satt sig i biblioteket på skolan och drack cider, Gusten blev "packad" (Han spelar bra!) efter tre, fyra cider och ragglade runt och fnittrade. Klockan elva på dagen liksom. Well, NOW we're talking!
Hahahaha, No-lifers..
Viktor & Affe (mfl?) lackade sönder på att Panda & Chi hade "tjallat" till några lärare.
Jag ska ju dock inte skriva här vad dom kallade er...

Sen åkte vi till Gamla stan där vi vandrade runt lite bland alla affärer och marknadsstånd.. Eh, i det o-juliga Regnet. Haerligt!
Ehh.. Jag har köpt karamellfärg idag också. Vit och turkos. Fin-Fint!

Nu orkar jag inte mer,
ska försöka sammanställa min önskelista också...
Phew. Suck. Ahh.
Goodbajs,
/ Juicy


Kommentarer
Postat av: Anonym

packad på cider, go gusten.

2008-12-17 @ 21:15:26
Postat av: Juicy

Well, vad hade du väntat dig? Något seriöst?

Haha..

2008-12-17 @ 21:30:29
URL: http://juicys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0