Yule

Det är Julafton. Teoretiskt sett.
Jag har slitit sönder mig (okej, jag har suttit och kladdat med karamellfärg och marsipan och haft ett jävla sjå med en trög(långsam) knäck). Det var inte alltför jobbigt... Hehe.

Och när jag vaknar imorgon är det Julafton. Tjohej vad kul..
"Snälla, snälla tomten kan jag inte få det dääär?" kan jag ju inte säga, dels för att jag inte varit snäll i år. Dels för att tomten Aldrig kommit till mig. "Moderna" familjen dit tomten aldrig kommit.. Jo pyttsan. Min jul skiljer sig så mycket från "alla andras". Men det är lite coolt också. Fact!
Idag har jag och lillebrorsan som fyllde 7 idag gått och köpt en stor jävla gran och kånkat hem. Vi brukar iochförsig hugga gran på tomten (och Nej, vi bor inte i norra finland...), men nu har dom sort of tagit slut. Starka vi är, Huh?!

Äääähh.
Godnatt.
Och God Jul för all del!
Nu är det Kalle Anka och för mycket honungs-smaksatt knäck, Kan du vissla Johanna och Sill, Julskinka, prinskorvar och köttbullar som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0