••• -- ••• -- ••• --

Dagen dagen dagen.
Ben&Jerrys åriga Free Cone Day! man får alltså en glass gratis av Ben&Jerrys. Kanouners!
Jag tog Caramel Chew Chew som är maximum extreme Mäktig. Kolasås med kolaglass och kolafyllda chokladbitar. Bläurk.
• Rört på mig. -
• Gått runt i mjukisbyxor (Så. Jävla. Fult.)
• Kännt mig lika snygg som Jabba Da Hut (min nya stilförebild). För han är ju one sexy beast (typ som Chewbacca).
• Lyssnat på riktig Rock'N'Roll!
• Disskuterat universella ting med Johan. Så djupt, så djupt.

Nu ska jag titta på Täve. Dr. House, min Absoluta förebild.
Eh, jag kanske ska skaffa mig en redig förebild? Lindsay Lohan? Pete Dorothy? Amy Winehouse? Jesus?

(plupparna i min rubrik är morsekod för SOS. Bara så att ni inte undrar.)

House var det!


"God knows - I ain't sleeping but I want my line
God knows - I ain't happy so I want it bad tonight
Oh brother can you help me out
God knows - I've got nothing so accept my time
God knows - it ain't easy to behave in this spotlight
Oh brother can you help me out .."
Mando Diao - God Knows.
*SLIIIIRP*


Kommentarer
Postat av: fanny

free cone day.

jag har räknat ner till den här dagen.

sedan jag missade den förra året har jag planerat, och drömt. vad händer?

jag blir sjuk. alltså sjuksjuk.

nu är det ett år kvar!

det är som att missa julafton!

2009-04-21 @ 22:08:40
URL: http://klefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0