Hej å hå

Jag har börjat plugga. Plugga! Alltså börjat Plugga inför prov! Hittils har jag lyckats få väldigt höga betyg utan att ha pluggat knappt något alls innan. Men, jag har liksom inte varit nöjd. Jag vill ha ett garanterat MVG. Hehe.
Igår betade jag av ett Biologiprov, och idag fick jag reda på att jag fick full pott. Blev ganska chockad. Faktiskt.
idag gjorde jag ett franskaprov som jag skjutit upp i tre veckor, det gick relativt bra. Med  tanke på att jag började plugga igår.
Shit, jag jag fått en liten gnista och dragit upp mig ur skoltröttheten.
Det går bra nu!
Och annars har jag trillat runt lite i korridoren (en episk trillning, om jag får säga det själv..), käkat glass, kickat loss till "Kung-Fu Fighting", och, ja, Satsat.
"Everybody was Kuung-Fuu Fightiiing, HUUUAH! Here comes the Big box, HUA-HAA! .."  *nynnar*

Imorgon har jag ett prov om kristendomen.. Yeah-Huh!

Det Går Bra Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0