SKÄRTORSDAGEN

Idag vart jag och syskonen inne på mammas jobb och käkade sushi till lunch, åt lite glass, lekte dunken i en lekpark och gungade. Kanon! Det var väldigt roligt faktiskt.. :-)
Sen åkte jag och syrran in till stan och vandrade runt lite i massa olika affärer och sputade parfym, luktade på Barbie-läppglans som luktade Fruktansvärt äckligt (Gamla kakor och billig plast) och gick runt bara. Köpte oss lite kakor och satt och skrattade som två kycklingar med downs syndrom på tåget. Och hon kritiserade mitt bloggande. Mitt "sätt att skriva på". Pyttsan. Fjortis hit och dit.
Ska jag skriva lite mer... Indie? Mer Söder?


Jag skämtar bara.


Haha, det har inte kommit några påskkärringar hit idag, vårt hus måste se ganska skräckingjagande ut. Jag skulle hålla mig borta här ifrån iallafall! (Jag tycker om godiset som dom skulle fått. Mmmmm.)

Food-time!
Sen får vi se var vägarna leder.
Fest någonstans enligt rykten.
Jaaaadå.

Gråt inte över förlorat ägg,
Bye.

Ps. Idag var det dagen då Jesus tvättade sina lärjungars fötter, därmed namnet Skär-torsdag. (Fötterna blir skära, inte.. Bruna?). Man kan även säga att det är Emo'nas nationaldag. Om man nu har humor dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0