7 helvettes hålligång!

Igår vart det livat!
Först så träffade jag Andy och Mathilda inne i storstaden, Mathilda har jag inte träffat på snart två år, As kul och ses igen..! Andy däremot hade jag träffat inte allt för länge sen, mer specifikt förra helgen. Han bor dock i England,men jag lyckas alltid träffa honom på ett eller annat sätt. Tja, vi käkade lite glass, drog förbi donken(USCH!) och bara snackade gamla Vitsgarn-minnen och sånt. Sen skulle Mathilda hem, Andy skulle till sin farmors lägenhet och jag hade två timmar kvar att ödsla innan 2nd Walks spelning på Stampen i Gamla stan. Tillslut så hittade jag till Andys farmors lägenhet någonstans på östermalm, och var där i ca 10 minuter innan jag var tvungen att dra igen. Hittade stället i Gamla stan, kom in med gitarristen i bandets, calle, mamma. Vilket var tur, annars skulle man inte kommit in ju. Det där med åldersgräns på konserter och grejer är rena rama vansinnet. Kör med straight edge om man nu är så fruktansvärt rädd för att minderåriga ska dricka alkohol. Pyttsan.
Åh, ja själva spelningen var Grym! Ett jävla hålligång, och väldigt bra låtar. Max satt och spelade trummor inne i en plexiglas-bur, mycket lustigt.
Hemgång och sängen direkt.
Idag har jag inte gjort någonting. Igen. Slappt som tusan. Gjort brända syltkakor. Kollat på Scrubs. Sovit. Städat. Icke-pluggat. Kul!
Blivit FACERAPED av Paulina&Rickard också. För ett tag så hade mitt namn ändrats till "Jag Äter Maneter". Det var elakt. Och I can't wait to take my revenge! Mohahahaaa..


Där slängde jag in ett litet musikstycke också. Fanatiska britter. Förklarar det mesta. Bra låt!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: C

Gillar bandet, gillar låten, gillar vitsgarn.

:)

2009-04-10 @ 19:23:43
URL: http://secondsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0