hot hot hot!

Shit,
vilket flow man har med härliga dagar här då!
Ordet "Härlig" låter lite lame, men vadfasen , det är Härligt!
Idag blev jag helt galet förkyld, pang på, över natten. As konstigt. Jag kände mig lite snuvig igår och tog en allergitablett i hopp om att det var pollen i luften. Men icke. Jag kunde inte andas på natten pga min redan konstiga näsa och mina försämrade  andningsmöjligheter ( Bruten näsa x 3 ) och har Nästan blivit beroende av nässpray. Jag tog nässpray på lunchen idag liksom. Feber fick jag också idag, men inte att jag går hem, nej nej, jag går runt och feberyrar i skolan istället. På slöjden satte jag mig helt plötsligt på golvet och skulle skriva LOL med hela kroppen. Och när jag och Moe skulle gå och köpa min första glass i kiosken, var jag bara Tvungen att gå upp på pingisbordet och hasa mig över det innan vi kunde gå vidare. Senare köpte jag två glassar till. Gott. Och solade i några timmar innan vi hasade oss hem (inte över pingisbordet dock). Köpte Jordnötsrutor med Läo och åkte hem. Lungt och sansat. Typ.
Det vart ju förfärligt varmt idag tycker ni inte?! Ganska Hääääärligt också. Jag solade i Pandas gigantiska fjårtisbrillor.

Alltså nu funderar jag starkt på att begrava mig i mitt duntäcke. Jag har fortfarande feber (Tror jag? Vi har bara rump-termometrar!) och jag reagerade inte ens på att min lärare Eva sa "Glad Påsk och så ses vi på Blåkulla..! Med era bästa kvastar!". Det var normal-snack för min överhettade hjärna. Jisses.

Åh, juste, sa jag att jag blev ihoptjepad
med svart el-tejp och lagd på golvet också?
Jag gjorde inget motstånd.
Feberyra, det må jag säga.


BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0