Vilken härlig dag.. Na na naaa..

Shit,
Vilket väder!
"Sol ute, sol inne, sol i hjärta och sol i sinne.."
(Alla som har sett alla Tintin-filmer förstår...)



Man blir ju alldeles lycklig. Om inte Lyrisk.
Som kvitto på min lycka har min mun fått äta tre glassar idag. Hehehe.
Imorgon får det minsann bli minst lika bra..!
Nu så ska jag ta tag i plugget till mitt matteprov som äger rum imorgon..
Eh, Wish me luck.

Jag var förbi på Lidl idag igen. Nu med Leo i släptåg. Samma kille som var där i måndags var där igen, han kollade lite roat på mig.
Vissa tycker om Lidl, Okej? :-)

Jag kunde ju inte låta bli att lyssna på Ted Gärdestads "Vilken härlig dag".
En härlig dag, Minsann.

Fett trist inlägg.
Matte, Japp!

Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0