2/2

Smsade mamma och frågade om jag fick gå på Hultsfredsfestivalen i sommar.
Svaret:

" Nej du är för ung, för mycket superi och våldtäkter och lervällning"

Så var det med det. Hon förklarade nog Hultsfred ganska bra där, Eller?
Fast hon missade dock att skriva att The Killers spelar där..
Och att det är deras första Sverigekonsert.
Men om det är mycket lervälling så är väll saken solklar. Att jag inte får åka alltså.

Idag var det min första Prao-dag. Två veckor på ett arkitektkontor, lugnt och skönt. Är ganska glad över att jag inte valde ett café , så galet stressigt. Och jag är ingen stressig person. Sitter och ritar, är med på möten och dricker té.

Och idag fyller Fanny 15, Grattis!

Okej, jag har drogat mig själv med kamomillté med honung så nu är jag ganska sömnig.. Time for bed.
Hoppas jag får en dator på "jobbet" imorgon, Så jag kan spela lite dataspel. Så Busigt.

Schemat till det blir sommar:
1. Två veckors prao
2. En vecka vanligt
3. En veckas sportlov
4. Tre vanliga veckor
5. Påsklov
..Och där någonstans bör väll blommorna börja spira tycker jag.
två plus ett plus ett plus tre plus ett.. Åtta veckor!

-Godnatt-

Kommentarer
Postat av: fannynynyn

nejmen åh tack så mycket ! :)

2009-02-04 @ 17:55:16
URL: http://klefelt.blogg.se/
Postat av: vilma

du har blivit utmanad av mej :) kolla in och sätt igång ;)

http://vilmas.webblogg.se/2009/february/youll-be-waiting-in-vain.html



psus!

2009-02-05 @ 17:57:54
URL: http://vilmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0