Alla Hjärtans Dag



Inte världens trevligaste dag för många,
men kärleken kan du ägna vem som helst, till din kanin, bror eller bästis!
Inte bara flick -och pojkvänner, dejter och sambos.
Den person som jag verkligen inte skulle haft något emot att spendera dagen med,
har fått sin sista chans och sumpat den, så nu droppar jag honom.
Istället ska jag fira Hjärtanes dag med mina vänner, Great!
Alla hjärtans dag är just det, Alla Hjärtans lilla dag. Inte bara de ur-kära och överlyckliga utan även dom som har fått sin beskärda del av livets små röda rosentaggar. Och rivit sig en hel del. Jag räknar mig inte till den ur-kära och överlyckliga delen, jag har sannerligen skurit mig på taggarna, men vadfasen gör det när jag har världens bästa vänner.
Ta hand om era vänner gott folk!

Så,
Over and out!

Ps. Har jag sagt att jag älskar rosor?
Remember Grabbar, Alla tjejer gör det..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0