Bolli Bolli

Sveriges historias bästa TV-produktion NÅGONSIN,

KENNY MF STARFIGHTER
Har fått en Uppföljare. Eller snarare en "Beginning"! Kenny Begins heter den, Handlar om Kennys start här i livet och har premiär den 25 Mars! Jag är lite skeptisk mot alla dessa "begins"-tramsen, Batman Begins, Superman Begins, BlondinBella begins (Nu var jag rolig) och undrar gör man ju om det kommer lyckas att göra en beginnare på Kenny Starfighter, Sveriges Enda bra TV-produktion genom tiderna. Jag, som alla andra Kenny-fans, håller självklart tummarna.

På tal om Kenny Starfighter,
Visste ni att den som spelar Överste Heinz och Dr. Deo är samma person?
Och Visste ni att JAG HAR TRÄFFAT DOKTOR DEO?!?!
Och klappat hans hund, Minus.

S L Å   D E T   N I !

Over and Out,
Bolli Bolli

Kommentarer
Postat av: cwest.blogg.se

FARFAAAAAR ! :)

2009-02-08 @ 13:07:58
URL: http://cwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0