Extensiella frågor och Bonjour Tristesse..

Lördagen var helt knäpp.
Sarah kom ut till Täbbyt och vi käkade tacos och ostbågar och kollade lite på Melodifestivalen (som innehöll ganska bleka bidrag enligt mig..),
sen fick jag för mig att vi skulle åka in till Gamla stan och träffa Affe och Johan,
so we did.
Had a smoke, lyssnade på musik och för ett tag dog allt. Vi tog några varv runt stan och frös. Dött.
Efter någon timme skulle Sarah åka hem, så vi promenerar till Östermalm och här börjar jag ta del av Filip och Fredriks, Nej, förlåt Affe&Johans internskämt och förklaringar. Helt Lost, men dom är så jävla hærliga :-)
Kom på att det skulle gå att röka i tunnelbanan när det var helt tomt där. Sen slog det oss att det satt övervakningskameror överallt så nu är vi nog med på Efterlyst.. Busigt.
Smidig som kvällen var missade jag det sista tåget hem, vi åkte till Danderyd och skulle vänta på en jävla nattbuss som gick klockan två.. Så vi gick in i sjukhuset och värmde oss. Det var helt nedsläckt, inte en kotte och olåst i entrén. Ganska najs faktiskt..
Denna kväll resulterade med att jag kom hem klockan tre med stelfrusna knän,
Och det var worth it.
Idag var jag i Täby centrum och köpte ett par Nudie-jeans på mammas bekostnad.
Näjs näjs.
Imorgon börjar skolan igen. YES!

Later!

Kommentarer
Postat av: Matilda

"Had a smoke," Nej nej nej josefine, detta gillar inte Matilda !

2009-03-02 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0