Hej och hå.

Fan vad tiden kan gå. Min första praovecka är DONE, jag kom nyss hem från en kanonmysig kväll hos Elsan i västerhaninge, och tja, what else to say. Jag har haft en slitig vecka. Och ja, sitta stilla är Inte riktigt min grej så att säga... Jag är uppe och promenerar på kontoret var tjogondeminut, antingen dricker té eller går på toa för att jag druckit för Mycket té. Och på den vägen är det.

Jag blev förresten Utmanad (Åh, det låter spännande...) av Vilma..
1. Gå in i mappen mina bilder.
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen. 
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den. 
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen. 
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade. 


För allas intresse så föreställer bilden mig, sommarlovet mellan femman och sexan, med min trevliga Vitsgarnledare Jääsper. Haven't changed a bit. Socker. Men jag orkar inte utmana någon annan, det får ni göra på eget intiativ.

Imorgon är det lördag vilket betyder Möbelmässan för enbart branschfolk (JAG!) , Melodifestivalen och shopping på Weekday.

Satisfied,
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0