I don't care what nobody says, I'm gonna have his babies..

Ujujuj, Nu är jag täbppbt. Jaa, alltså täbt i näsan. Och snuvig. Och har halsmandlar uppsvulnade till en monsturös storlek.
Wille kom och sa efter en lektion idag: "Jag har cancer" och klämde lite på sin hals. Nädu, Svullna halsmandlar. Det verkar som hela bunten har hånglat med varandra. För halsfluss är inte att leka med...
Idag har jag klarat av mitt fysikprov om Värme, sett sjuor i ren och skär frustration i korridoren (Ja, sjuan är ett rent jävla helvete, allt går käpprätt åt skogen det året, Been there done that..), ätit sjuka mängder köttbullar till lunch och vinkat av LÄO som åker upp till Norr (Var exakt har jag ingen koll på..) och ska åka SM i långfärdskidor. Okej, USM(Ungdoms Sverige Mästerskapet), But still! Annars har denna dagen varit precis som alla andra dagar, Men det gäller att ta vara på de små ljusmomenten i samvaron! (åhå vad jag låter som en.. Lärare). Jag fryser helt sjukt och har upptäckt en helt sjukt bra låt.
Rainbow Styling heter den med den norska(!) Electro-duon Royksopp. Härligt namn, Jag vet!

Den perfekta partylåten, I think.
Och vilken fantastisk lust jag fick att resa bort. Till N.Y. Karribien. Paris. Anywhere. Verkligen. På söndag åker ju La Famillia till Åre, så det får väl duga, jag har ett enormt behov av ett miljöombyte just nu.

Jag längtar efter Coldplay konserten i sommar också. Den 22a Augusti, det perfekta slutet på en sommar. Ah!

Fuck eli fuck fuck fuck. Mitt internet... J'AI DETESTE! (franska förstår ni..)

Ah, right, jag har ju ett prov imorgon också. Oskönt!
Back to work,
och jag är nästintill ensam hemma klockan sju. Deppigt.

Grosses bisses,
Juicy-fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0