Lördagens

Började min lördag med att.. Dammsuga! Hela ovanvåningen. Phew, men det är vad jag måste göra för min månadspeng. That's it.
Sen åkte jag med Mamma till Möbelmässan i Årstahallarna med branschfolk enbart. Alltså arkitekter, designers, inredare, inköpare, formgivare och sånt. Och eftersom jag är praktikant på ett Arkitektkontor är jag en del av branschfolket. Gött!
Kollade på mycket fint, mycket nyskapande, mycket konstigt och Väldigt mycket fult. Typ enorma rymdskepps-massagestolar. Tillexempel. Det roligaste att se är alla studenters utställda grejer, där var det framförallt mycket konstigt, men Hey, dom är begåvade och nyskapande, så som man ska vara. Och gratis godis finns det också, i mängder. Haha! Sen skulle jag svängt förbi Weekday och köpt en tisha men det hann jag inte. Damnit.
Åkte hemmåt, åt Lasagne till middag och kollade sen på filmen Braveheart. Och jag är väl den första som inte sett den. Jag hade, av någon jäkligt konstig anledning soundtracket från Braveheart inlagd på min iPod för ett tag sen. Så jag kom att gilla soundtracket innan själva filmen.
Odd way to do it.
Sen vart det melodifestivalen också, jag föreslog tittande på detta program med Affe, Fast han var sjuk. Maten kom ut ut fel ände, som han själv beskrev det. Krya på dig..!
Laters

Kommentarer
Postat av: NELLI

Haha! x)



Men de är det som är så bra med henne. Hon är inte lika perfekt som alla kändisar ska vara. Hon bryr sig inte typ. Hon har bara kvinliga former.

2009-02-08 @ 11:53:55
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0