Rita rita, målaaaa.. Tra la laa.. *vissel*

TISDAG:
Åh, ännu en dag på praon med ritande. Så kul, det är sjukt chill på kontoret, allt är lugnt och man får dricka Hur mycket kaffe och té som helst! (OBS! Ytterst vätskedrivande..) Lyssna på musik, äta lunch med "gubbarna" på kontoret, Jag satte i mig en HELT ENORM kyklingkebabtallrik till lunch. Slickade tallriken, jag var hungrig. Sitter i ett eget rum med en sjukt snygg utsikt över vattnet och en massa fiskebåtar och pråmar. Eftersom jag har en massa tid, så sitter jag och betraktar den livliga båttrafiken utanför. Och räknar minuter mellan ankomst och avgångar, hur långt tid det tar och hur många knop. Eh, vem sa att jag hade världens mest chill jobb? Haha, för mycket fritid, för mycket fritid..
Igår såg jag en Askul film på 6an, Accepted hette den.



En typisk college-film. Vilket är alldeles, alldeles Underbart.
Fast den här gången handlade det inte om någon bortskämd Hillary Duff med en Barbie-bil,
utan om alla dem som Inte kom in på college. En grabb kommer på den Ultimata idéen när han han blivit nekad till varenda college han sökte till: Skapa ett falskt college, där hans föräldrar lämnar av honom första dagen och sen inte behöver veta vad som händer där resten av året. Det funkar bra. S.H.I.T, Southern Hampton någoting med technics skapas på nätet, allt är frid och fröjd. Tills dom inser att alla phunkasses som inte heller kom in någonstans, har blivit automatiskt accepterade till S.H.I.T. Ett 300 pers stort problem, dom hittar på egna kurser som "Slappning 101" och "Promenera och fundera 239". Total succé!
Jag skrattade många gånger under den här filmen, för en tjock kille i sperma-dräkt, en 30-årig cyklist med tighta speedos och mustach, en grabb med ADD på en Yoga-lektion och so on. Den roligaste college-filmen på länge. Och just det, Nämnde jag att colleget ligger i ett gammalt psyksjukhus?
Fasen, ni måste se den. Blake Lively från Gossip Girl spelar en biroll i filmen, Splendid.

FÖRSENAD PUBLICERING AV TISDAGENS INLÄGG


Kommentarer
Postat av: fanny

åh den såg jag också !



loved it ! :)



och jonah hill är alltså så jävla rolig åh

2009-02-08 @ 22:26:25
URL: http://klefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0