(Sensual?) Sickness

Idag har jag slötittat TV (Hem till byn, Fåret Shaun, TV-Doktorerna, House, Smallville och That's 70's Show), slängt ihop en kladdkaka och bränt den (!), Lagat enmanna-pasta Carbonara (Mmm..!) , detoxat mig med tranbärsjuice och apelsiner och snutit mig trehundafyrtio elva gånger. Nu ska jag bestämma vad vi ska äta till middag (Tasteline.com!) och följa med till affären för att köpa en tidning och smitta ner alla andra personer i affären med en förkylning perfekt matchad med sportlovet. Jag brukar dock bli frisk på två dagar, ibland mindre, But still.. Detta är inte kul.
Idag hade jag och Hannah tänkt gå på Bio, Och det blev förstås inte av. Jag missade mitt SO-prov också, vilket jag är ganska glad över nu.. Jag har dock en osäker framtid i det ämnet, Ash också.
Lyssnat på Pink Floyd (Främst "Shine on you crazy diamond". Genalisk.) fått lite Skåne-vibbar.. Vill gärna åka ner dit igen, jag blir helt lugn och harmonisk av att vara där. :-)
Ah vafasen, nu går jag tillbaka till TV'n.. Och ut och matar kaninen. Åh, Snörvel..

Bakteriehärds-Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0