"Glasögonoooormeen!"

Jag har börjat närma mig mina glasögon.
Mamma tycker att jag ska ha ditt, och jag tycker att jag ska ha datt. (Min mamma har mycket stor påverkan på mina val, förstår ni) (se Hultfredsfestivalen Reds.anm.)
Jag har dock hittat ett par som både jag och hon gillar. These:

Ett par från Calvin Klein, liknar dom jag gick runt med förut, Pappas lumparbrillor. Som jag smackat för Andra gången nu..
Gosh.

Jag gillart',
Nu får jag se till att köpa dem också.

UPDATE:
Jag har ett synfel också, Det är inte så att jag är så cool att jag skaffar glasögon utan anledning. Som somliga andra..


HAHA, dom Riktiga nörd-glasögonen. Visst är dom tjusiga?!
Detta var ett år sedan tåls ju att tillägga..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det är ju så mainstream med sånna där, plus att dom ser så nördiga ut :((((((



fast vad vet jag? , du kanske passar i som så bra att man inte kommer att tänka på det :)

2009-02-09 @ 21:40:19
Postat av: Anonym

men det är ju så mainstream med sånna där, plus att dom ser så nördiga ut :((((((



fast vad vet jag? , du kanske passar i som så bra att man inte kommer att tänka på det :)

2009-02-09 @ 21:40:35
Postat av: Juicy the OWNER

Yeh yeh yeh, jag vet.. Fast jag gillar rayban-stuket, och well, min pappa hade såndana när han var liten och jag har använt hans brillor som man fick i lumpen och dom ser ut sådär, fast mycket större. Snacka om nördigt.

Men jag är för snygg att du ska bry dig om glasögonen, Vem du nu är. Haha.

Loves

2009-02-10 @ 16:34:02
URL: http://juicys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0