Sportlovet : ÅRE

Imorgon bär det av norrut, Mer bestämt till Åre! Köra så det ryker i backarna till på söndag, Ska bli så J*vla härligt!
Idag gick jag runt febrig och snuvig och letade skidkläder med pappa, köpte en vit jacka och svarta byxor från S.O.S (det låter ganska Mainstream med vitt&svart, men jag är nöjd met') och fick värsta feberyrseln inne i S.O.S' affär. Plus på min feber är att dom hade speglar som var svagt buckliga, och alla kläder hängde på vajrar uppe i taket, så dom gungade konstant. Jag blev sjösjuk! Känsliga personer varnas alltså.
Nu har jag packat klart, missat en av mina favoritfilmer, Hot Chick, på 4an och hoppas hoppas hoppas att jag blir aningen friskare till imorgon.
Jag tänker antagligen inte ödsla tid framför datorn denna vecka,
Så ha ett trevligt lov allesammans var ni nu ska spendera det..
Åre äger allt som heter ALPERNA, Lofsdalen och Sälen och norge och alla andra ställen. Åre är Hippt. (Och ja, Petter är DJ på en klubb i Åre på tisdagar...)

Hasta la vista baby..



Ps. Det är Fettisdagen på tisdag! SÄMLOOOR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0