Tandis

Åh, jag var hos tandläkaren i morse. Och jag hade ett hål Mellan två tänder.. Det kan ju bero på antingen
1. Godis
eller..
Ja, det finns inte så många andra alternativ. Möjligtvis godis i kombination med att Inte borsta tänderna.
För det är ju annars den vinnande kombinationen.

Imorgon är det sista dagen på Praon, och det har varit jäkligt kul och trevligt faktiskt. Jag ångrar fortfarande inte att jag inte valde ett café, Fyfan va slitigt. Och jag tänker ändå aldrig jobba på ett café i framtiden. Fnys. :-)

Nu ska jag gå o mata kaninen,
sen ska jag försöka rita klart min ritning av mitt "drömhus".
Sen ska jag o Affe styra upp något. Punkt.
Haha, 
C you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0