Dot Dot Dot . . .

New day my friends. Livat som vanligt, Very SPONTANIOUS (Du älskar mig för det Läo).
Mamma Mia på engelskan, man kan övertala vår lärare till nästan Allt.. Även en hel lektion film. Hehehehee. Lite lunch, Pannkakor (JA, Skolans pannkakor är SÅ goda! Eh.) med Äppelmos?! Hur kan man komma på att ha sånt klägg till pannkakor?! Usch. Så nu har jag en liten 7Eleven-socker-depå i väskan. Mumma.
Sen hade vi en håltimme utan musik, Så vi satt kvar i matsalen och stog på bord, välte bord, hade springtävlingar, sjöng lagom snyggt, och hade det just Bananas. Sen hade vi en mentorstid där vi tittade på en Totalt. Meningslös. Korkad. URDÅLIG film om ESTLAND. Varför då undrar ni säkert? Jo, för vi ska Såklart åka på klassresa till Estland i nian. Och det har vår rektor bestämt. Punkt. YEEEEEES! Hallelujah så kul..
Mina mentorer a.k.a Lilla Grå och Fru As-kall är på mig som sekreterarfåglar och pickar och hackar och låter mig städa korridorer och utsätta mig för andra gradens korsförhör på denna mentorstid lika mycket som alla andra tider på dygnet. Åh, jag tycker verkligen om min skola. Pessimisten Jossan.
Innan vi ska dra gör Leo en liten snabbis inne i gympasalen och gör ett antal volter. Sen går vi. Träffar Joe's Lilla OLLE och disskuterar för - och nackdelar med ett afro. Som Olles alltså. Jag gillart'.
Annars så ska jag och Pim vara värdar för vår kommande soaré. Om den nu blir av...
Oj,
Nu ska jag äta majskolvar.
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0