First day at school. What's it like? Like Hell. As usual.

UUSCH,
Vår. Skola. Är. HEMSK.
Min klass är krånglig, knepig, sur och osocial.
Jag är som följd Bitter, Sur och Osocial. Det leder ju liksom ingen vart.
Fast det finns många fina och älskvärda personer i den där jäklarns klassen också. Såklart.
Tex min vän Leo, som mot all förmodan följer med mig som sällskap när alla andra 'inte orkar', till Sturegallerian när jag ska köpa pärlor, Haha! Det var ungefär det jag har gjort idag. Varit seg i skolan, haft det tråkigt, längtat efter soffan där hemma och alla bra filmer som finns i världen.. Kännt mig allmänt opepp. Och sen åkte jag och Läo till Sturegallerian och köpte pärlor till en julklapp till Sarah, som inte kan läsa det här, eftersom hon typ fortfarande är på något flyg någonstans... KOM HEEEM! Jag köpte också en T-shirt som jag ska måla på till my other friend, Moe. Hon är också på ett flyg någonstans. KOM HEEEM DU MED!
Sen köpte jag en KOORV som jag suktade Leo med , och vi åkte hem på roslags-bananen ihärdigt sjungandes Bert-Theme "Älskade Ääängel, Du-du-dududu, du e saaann..."
Love it.

Oh well, nu måste jag kila om jag ska hinna klart med de små presenterna..
12 DAGAR KVAR TILL MIN B-DAY!

Lateeers,
Juicy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0