GOTT NYTT ÅR!

Gott nytt år! Hoppas ni hafft de bra på nyår, själv har man hafft det hyffsat.. Det var inte alls kul.

Det började så här: Jag åkte till min gudfar och skulle ätra hummer och massa, det tog 50 min dit. Alla märkte att jag hade skittråkigt, satt i soffan och smsade. säger Sussie : Men Pim varför ville du inte va med några kompisar då?

Min reaktion :

- WHAT?! Inte undra på att jag inte vågar fråga varje gång jag frågar får pappa glimten i ögat och säger : Varför vill du inte vara med oss då?

Jag satt på toa i en timme och tjura tills pappa kom upp och sa att sussie kunde skjussa mig tillbaka till täby. Där träffade jag Linus, vi hade ass kul sen skulle vi åka till en kompis och hjälpa hnm, han hade lite problem då, nyår och så de e väl självklart? Vår buss til vallentuna gick exakt 11:58 (Linus skulle vara hemma 12). Så vi satt och tryckte på bussen på tolv slaget. Sen va vi framme och hjälpte hnm upp på bussen. Vi kollade bussarna, 00: - .  Så gick vår buss 01:06. Våra föräldrar ringde varandra för dom kunde inte nå oss PGA. att alla skickade "Gott nytt år" sms till varandra så nätet var överbelastat. Farsorna fick damp, såå, Vi fick skit för allt i slutet.

Sen rotade dom igenom våra kläder efter allt som e olagligt hah, Meeeeeen dom hitta inte ett skit såklart, (man är ju smart) haha.

Japp, vår nyårsafton var väll sådär hah.

Men Men hoppas ni hafft det bra ! puss /Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0