*Grrr*

Sorry för den taskiga updaten,
Jag har haft "för mycket" att göra.. Jag har helt enkelt varit för lat för att göra någonting.
Igår, hör och häpna, åkte jag skridskor på vattnet nedanför mig, Haha. Jag ramlade En gång, men så illa att jag gjorde sönder mitt femte(!!) par Koss-hörlurar och fick ett blåmärke på knät och armbågen. Damn.
Jag kan klart tipsa om dessa Koss-hörlurar, KossArt, som är den "utvecklade" versionen av de  vanliga Kossarna...

De första, som jag har nu, KossArt iPro, fick jag för 95 spänn på Outlet24.se. Nu kostar dom dock 110 kronor. Det andra paret hörlurar är klassikern Koss PortaPro, kostar runt 300.
KossArt är alltså den utvecklade versionen, med betydligt bättre ljud.
Det kanske låter som att dessa hörlurar är extremt ohållbara, men icke, det är bara jag som är extremt bra på att göra sönder saker. Dom är väldigt  bra egentligen. *ler*
KossArt: Gjort sönder 3 st.
Koss PortaPro: Gjort sönder 2 st.

Så här ser min iPod ut förövrigt...

Detta är min iPods ovansida, där den tjusiga lilla hold-knappen ska sitta, och allt det andra vita..
SNYGG va?!

Japp, nu har ni fått en insikt på hur mina älskade ägodelar behandlas och deras skick, Hehehe...

Love,
Juuuiiiccyyyyy

Kommentarer
Postat av: MANGO

naw din ipod! ^-^

jag funderar på att testa sånna kosshörlurar men jag är också sådär jättebra på att ha sönder saker, har nog haft sönder 12 vanliga hörlurar och nu är mina wesc hörlurar lite sådär halvtrasiga :(((



puss på dig o tack för din finfina kommentar!

2009-01-05 @ 18:22:13
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0