Här lyxar man sig minsann...

Jag fick tag på min vän Leo igår. Hallelujah.
Och den liraren är i Österrikiska Alperna och åker skidor, äter god mat och lever det goda livet.
Jag ska plåga honom med tråkiga utläggningar om mitt jullov när han kommer hem.. Argh.
Jag har två kompisar i USA på någon strand in the california, två i Thailand, tre stycken uppe i norr (på okända platser...Ute i skogen iallafall), en i marocko, och så Läo i alperna. Och någon till nån annanstans.
Alltså vad är det med folk, 
Vad Är Det För Fel på Sverige Nu För Tiden, Va?!

Åh, jag vill bara lägga mig och gråta i mitt rum som har en medeltemperatur på 30+ ( jag har satt på mitt element på max)
, allt för att känna hur alla andra har det i de tropiska breddgraderna...

Åh,  D e p r i m e r a n d e 

(Min vän Leo, i sina bästa år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0